Totalt antal besökare:

God morgon

Då är det helg igen och med den kommer mitt arbete,på ett sett längtar jag tillbax till jobbet för då vet jag att det bara blir en helg ca i månaden till skillnad från nu då jag jobbar varje helg men vad gör man,thats life.

Veckans mat har bestått av Linas matkasse men som ni småbarns föräldrar vet kan det bli stressigt i köket och sen är det bara att vraka i sig maten. Med det menar jag att det inte blev bilder på alla dagars rätter som jag hade önskat men lite blev det,

Veckans rätter:

Wok med minimajs,sojamarinerat fläskkött och nudlar

Citron och vitlökskyckling med ris och färsk spenatsallad


Färsk gnocchi med marinerade bönor och ljummen caprese

Pannbiff med lök,kokt potatis och lingon

Stekt torsk med dill och citronolja,prosciuttochips och sparris

Barnen tyckte att det var sådär men vi gillade det.Längtar till nästa kasse kommer om en vecka.

Nu är det frukost dax.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh