Totalt antal besökare:

God eftermiddag

Oj var det en vecka sen sist????!!!! Har varit fullt upp hemma med att rensa kläder som ska in på blocket. Och gud vad det tar tid att lägga in annonsen,varje gång jag skickade in den fick jag tillbaka "ej godkänd" på grund av något som inte de tyckte var ok att skriva. väldigt irritierande och mer när de dessutom inte skriver VAD som är fel så man kan ju ändra på helt fel grejer 100 gånger om.

Alla fall jag berättade om blonderingen.... klarade inte av att se ut så och nu är jag typ röd hårig(jag tog en toning själv så jag lyckades inte färga jämt haha) men bättre en blond i alla fall. Om tre veckor ska jag till frissan så det får se ut såhär nu.
Här kommer före o efter bild.


Igår blev jag 32år! det firades lugnt. På morgonen så fick jag frukost på sängen :O (man ska fylla år oftare),sen lämnade peter mig på pedikyr o fot massage (syrran var med). Vi satt i samma rum medans de höll på så vi hade lite tjesnack och garvade väldigt mycket för min syster har nämnligen lite fotfobi hahaha så hon led nog mest igenom det hahaha men sen tyckte hon det var skönt.
Medan vi var där så lämnade P barnen hos min mamma sen hämtade han mig och vi åkte hem för att göra ordning oss till nästa grej. Verkligen jätte trevligt en Afternoon tea på Hotell diplomat med en riktig god champagne. Där satt vi någon timme för att sen gå vidare till Brunnsgatan 6 för stand up.

Det var verkligen roligt vi garvade och garvade i hela två timmar. En härlig kväll där vi kunde njuta av varandra och bara vara vuxna utan att behöva vara oroliga för barnen. Vi ska vara barn fria idag med så ikväll ska vi på bio men först blir det fika i stan.
Känns konstig att vara utan barnen så länge,det är första gången men de trivs jätte bra med min mamma och det är viktigt.Min son tjatar om att få sova där jämt.

Känner mig seg efter champagnen och drinkarna så nu ska jag sega lite innan vi drar.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh