Totalt antal besökare:

Hej

Klocka är 02 på natten och kam inte sova, har inte lagt in bilder på länge då min mobil är på lagning och jag har fått låna en mobil från telefonkisken som  är typ 10 år gammal haha. Men den går o ringa med allafall.

Zeline växer så det ryker och har nu 6 tänder,kryper fort och vill gärna gå runt med hjälp. Min Zeb fyller snart 5år !!!! vad hände med min lilla bebis??? :-(

Imorgon är dagis stängt så vi kommer försöka hitta på något,hoppas det är lika fint väder som idag.


Igår överraskade vi Zeb med bio,han har velat se den  här filmen så vi sa bara att vi skulle iväg på grej med honom efter vi lämnat Zeline med mormor. Han vart såå glad och han gillade filmen.

Nu orkar jag inte skriva mer men vi ses snart igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh