Totalt antal besökare:

5 års kalas


Våran fina son fyllde 5 år den 15 sep och det firades två gånger :-)
Vi började med frukost på sängen innan dagis:

Sen efter dagis kom hans mormor,farmor och min syster och moster med familj  för att fira honom och så här blev det:


Han var så glad när vi sjöng för honom:



Vi hade jätte trevligt,Peter gjorde massor med pannkakor o plättar så det vart över massor. Zeb var jätte glad över sina presenter.


Igår hade vi kalaset i lokalen, zebastian fick bestämma tema,lekar och vilka som skulle bjudas. Av 12 barn som bjöds kom 9st + föräldrar och släkt så vi var många.

Temat var G-Force och vi lekte sätta svansen på grisen där vinnaren fick ett pris,sen vart det pinata och på slutet fiskdamm.





















Pinata dax! För er som inte känner till det så är det en pappers figur som man fyller med godis och små leksaker sen får barnen ha bundna ögon och försöka slå sönder den för att innehållet ska komma ut. Mycket populär i Sydamerika. Jag beställde min från partytajm.se.















Fiskdamm!









Kalaset började 13 och nästan alla gick vid 16.30 sen var det bara min mamma,michel o hans pappa,syrran o rolle och ett par vänner som stannade kvar tills vi städat klar o föjlde med hem.

Detta är sista bilden från kalaset när Zeb sitter med alla sina presenter.



Tack till er alla som var där,Zeb,vi hade en väldigt bra kalas.


Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh