Totalt antal besökare:

Vatten



lånad bild

Härom dagen var jag och barnen inne i en affär där de sålde drycker,en pojke i 4-5 års ålder säger till sin farmor att han är törstig därpå farmor svarar -du får dricka när vi kommer hem ..!!!?????!!!!

eh Va???? Hur kan man säga så till ett barn, för det första så tycker jag att alla föräldrar ALLTID borde ha en vattenflaska under vagnen,väskan,ryggsäcken mm och för det andra så kan man faktiskt be om vatten på det flesta ställen utan att betala om det är där skon klämmer.

Jag tyckte synd om pojken,tänkte mig själv i situationen att vara törstig och inte kunna dricka vatten.

Har alltid vatten med mig till mina barn och hoppas verkligen att alla andra har det. Nog om det,har fått sagt mitt nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh