Totalt antal besökare:

Personlig tränare




Nyss hemkommen från Sats,jag skrev ju ett tidigare inlägg om att jag sagt upp mitt sats kort men något hände och igår när den skulle avslutas så ringde jag och sa att jag ångrade uppsägningen. Så idag har jag varit och träffat en jätte gullig PT,som ska hjälpa mig att komma i form till beach 2011. Vad tror ni,klarar jag det?? det måste jag med tanke på deras PT priser som inte var det billigaste precis men men hoppas det är värt varenda krona!

Hur som helst så trodde jag att det var värre ställt med min kropp än vad det var,26% fett och bmi på 21.
Midjan 78 cm. Ni får mer info sen då jag kommit igång och har resultaten framför mig (minns inte riktigt alla mått).

Kul förresten att så många vill vara med på dagens blogg,fortsätt med inlägg så drar jag en vinnare i morrn :-D


God natt på er

Kommentarer
Postat av: luffi

Kul att du är med, det är många som är med idag! =)



ledsen för segt svar, men hinner inte svara så mycket på dagarna så det kommer svar på kvällen... hoppas inte det gör något!?



ha en fin kväll! Kram Luffi

2010-10-27 @ 23:18:42
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh