Totalt antal besökare:

kan inte somna

Sitter i sängen och kan inte sova,somnade vid sju med Zeline så jag har sovit 5 tim.

Idag fick jag äntligen tillbaka min mob eller jag fick en het ny istället :-) Lämnade  ju in min på lagning för 5 veckor sen så jag ringde för att fråga hur d gick o de hade fått in den. Efter jag hade hämtat den gick jag o hämta Zeb,sen gick vi hem till hans kompis så de kunde fortsätta leka medan jag o mamman S fikade o hade tjejsnack.



I morgon har Zeb engelska men innan det ska vi ta våra torsdagsfika då vi köper en kanelbulle på Konsum o sen sätter oss på espresso house o dricker min goda Chai latte :-)
Det är jätte mysig o det uppskattas verkligen av han.

Nu har våran söta son kommit o lagt sig hos oss,han drömmer något o skrattar högt haha gulligt.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh