Totalt antal besökare:

Inte som man tänkt sig

Igår var jag o lämnade Zeb på dagis sen höll jag mig ute hela dagen tills jag skulle hämta honom vid tre,vi gick hem en stund för klockan 16 på torsdagar har han engelska men när jag kom hem och öppnade min mail så hade de från english4kids lämnat meddelande om att lektionen började 16.30-17.10 vilket vi väntade på men inte hemifrån förräns 16.35,när ni kommer fram säger de att lektionen började 16(alltså som d brukar vara).Så Zeb missade sin engelska lektion som han tycker om....det var första som hände

Andra: när vi kommer därifrån vaknar Zeline och jag tar upp henne,då har blöjan läkt igenom rejält på alla kläderna så vi går till forum för att handla nua kläder. Väl på H&M så har jag handlat det Zeline ska ha och jag sticker iväg för att göra ren henne och byta om,när jag kommer tillbax till H&M har Zeb råkat kissa på sig lite.....Jaha då var det bara att köpa nytt till honom,byta om och sen gå äta som planerna var. När vi ätit färdigt med en liten Zeline som bara hoppar upp från matstolen så man måste hålla i henne med ena handen och försöka äta med nästa så var klocka 19.30. Trötta går vi hemåt men stannar till vid utgången där Xbox har reklam för deras nya spel....jätte häftigt den har en sensor som känner av hur du rör dig(nästa som nintendo wii fast utan att behöva hålla i något) Och där fastnade Zeb länge,det var roligt. Tror nog vi ska köpa en när den kommer ut i början av november.

Så här såg det ut


Väl hemma så var vi sååå trötta men inte barnen som somnade vid 21.30.

Det var den dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh