Totalt antal besökare:

Heldag med Zeb

Idag hade jag en heldag med Zeb,vi var på bio och såg "Dumma mig" som var rolig. Efter bion gick vi på  Mcdonalds sen blev det åhlens för inköp av vinterskor till Zeb och Zeline sen hade jag lovat att vi skulle förbi Buttricks och titta lite. På vägen dit utanför Åhlens så stod en staty....inte en riktig alltså,en människa kläd i helt guldfärgade kläder och han stod helt helt stilla. Jag gav Zeb några mynt som han kunde slänga fram och då rörde han sig och skakade hand med Zeb som sen fick ställa sig med honnom och jag passade på att ta en bild hahaha trodde inte han skulle våga gå fram.



Nu ligger Zeb här och vägrar lägga sig i sängen så nu ska jag natta min underbara söta rolig son.

God natt



Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Operationen gick jättebra, sonen mår alldeles toppen, tackar som frågar!



Det är företagen som kontaktar mig om recensioner, tävlingar med mera. Antar att de hittar mig på bloggtopplistor och via googlesök. Mejla och fråga företag!!



Måste bara få påtala att dina barn har så fina namn :-)

2010-10-23 @ 11:43:52
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Jo, jag såg den här bilden. Creepy gubbe det där!

2010-10-24 @ 17:57:36
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh