Totalt antal besökare:

Bättre idag

Idag mår jag bättre o Zebastian har ingen feber så han gick glad till förskolan,de skulle på teater i morse.

Igår så var vi tre hemma o kurerade oss i soffan med täcken och Ice Age2,väldigt mysigt.


Och i söndags såg det ut så här




Fast Zeb hade feber så lekte han med sin syster för jag hade verkligen ingen ork med min feber.
De två leker verkligen bra ihop,Zeline har fattat det där med att leka kull. Först kryper Zeb efter henne o sen hon efter honom,det ser så gulligt ut och så skrattar de massor.

Här är lite bilder på Zeline


lilla bustjejen


På väg ut,hon gillar att ta av sig skorna ;-)


Nu ska jag vila innan lillan vaknar,hon hade svårt att somna idag(verkar som de är hennes tur att bli sjuk nu)


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh