Totalt antal besökare:

Uttråkad

Sitter här bredvid min son som tittar på Cartoon network, zeline fick vara en stund i spjälsängen för att se om hon förstår att varje gång hon leker med krukorna och äter jord så får hon sitta där o leka en stund. Jag har sopa efter henne mer än fem gånger idag och tvättat henne lika många gånger...oj nu börjar hon ropa efter mig...

lilla gumman nu sitter hon i mitt knä och ammar,som jag borde sluta med nu.Hon tar välling sen ett par veckor tillbaka men använder mig som napp mmm måste vänja av henne det,jag vet.

Hur som helst, P ringde nyss och jag sa att jag inte orkar laga mat men är jätte sugen på pizza :-D
tror inte det blir sånt eftersom vi sagt att det är slut på skräpmat nu när vi börjat med personlig tränare.

Längtar faktiskt till nästa vecka då det blir dax för mig att sätta igång med henne :-) undrar om hon är som Anna Anka haha

nä skämt o sido visst ska hon vara hård och kräva mer än vad jag orkar annars är det ju ingen mening med det såååå beach 2011 here i come!!!

Är det någon som ser "I form med Anna Anka" ? Jag kollar på det för att få mer info om tränning o kost sam att det är kul o se hur de gått ner.

När jag väl börjat med träningen ska jag sätta upp mina resultat mm.

Någon som haft PT? hur har det gått för er? vad tyckte ni?
Skriv gärna o berätta.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: NATTAFOTO - drömmen om att bli fotograf

SV: Vinnaren dras ikväll, titta in igen då ;)

2010-11-03 @ 18:10:05
URL: http://nattafoto.webblogg.se/
Postat av: julia

Superkul att du ville vara med i tävlingen! :D

2010-11-03 @ 18:43:00
URL: http://juliademir.blogg.se/
Postat av: Cissi

ja visst är dom snygga!!: D

2010-11-03 @ 23:40:03
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh