Totalt antal besökare:

Hes

God morgon ,gårdagens arbete gick bra fast jag kände mi febrig och fick magsmärtor när jag kom dit. Men jag kunde sitta mycket mycket som tur var(vi hade inventering). Idag är jag jätte hes och väldigt hostig så jag pratar helst inte i onödan.

Zeb kommer stanna hemma idag med då jag inte kommer orka hämta honom på förskolan,men han är glad för det för om han får välja så stannar han hemma. Zeline blir jätte glad för då har hon någon o leka med.

Vilodax,ses om stund.

Kram

Kommentarer
Postat av: Luffi

Hejsan! Förlåt för så segt svar, men har tagit det jätte lugnt med bloggen... blev så mycket när jag låg på topplistan så var tvungen att ta det lite lugnt!



Hoppas allt är bra med dig!? Kram

2010-11-03 @ 11:06:25
URL: http://www.luffi.se
Postat av: julia

jag har veckansblogg på min blogg just nu kommentera bara med jag är med

det kanske blir du..

take the chance and comment:D

2010-11-03 @ 14:23:29
URL: http://juliademir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh