Totalt antal besökare:

Ute i parken

Idag har jag o barnen verkligen haft trevligt,först på morgonen lekte Zeb o jag med djuren sen gick vi till Barnens hus för att dubbel kolla att jag gjort rätt med vagnen nu när jag bytte till sittdelen.

Hittade också en mobil att hänga på vagnen(har letat efter en fin som en galning) äntligen fann jag det!!
Så här ser vagnen ut nu :-)


med vagn mobilen,fin va?


Sen gick vi till en stor park som ligger en bit bort,har aldrig varit där men Zeb har det med förskolan så han visade vägen. Måste säga att jag är imponerad :-O


den här bilden blev inte bättre än så här ;-)


lite mer lek







och så här sött sov Zeline


Nu väntar vi på älsklingen som varit i Skottland sen i måndags,kommer hem när som helst och då ska vi iväg o äta. Är sugen på pizza.

kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh