Totalt antal besökare:

Ute hela dagen

Imorse ringde en vän och frågade om hon kunde komma förbi,så hon var här vid tio tiden. Vi satt här hemma en stund sen gick vi till forum åt sushi och titta i affärer.

Senare hämtade jag Zeb och vi stannade i parken med hans dagis kompis o mamma. Det var ju så härligt väder ute så jag kännde inte för att gå hem direkt. Jag passade på att ta lite bilder när de lekte :-)


När solen började gå ner gick vi till Ica Maxi för att handla,efter det fick korv m bröd och glass. Kändes som vi var där jätte länge(det var vi nog). På vägen hem så vi en ekorre spring på staketen och vidare till ett träd där ett par fåglar började attackera den(de försökte skydda sitt bo),så ekorren hoppade vidare till annat träd och jag tog så klart upp kameran :-)





Ja vi var hemma vid sex tiden,har sjukt ont i fötterna då jag gick i mina höga klackar hela dagen.Lite massage vore inte dåligt.

Nu blir det mys framför tv:n,ett glas vin o lite ostar med kex.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh