Totalt antal besökare:

Hej

:-D Min dag började med att lämna Zeb på förskolan sen hem o små städa och ut för att möta mamma i stan. Eftersom mina promenader inte blivit av de senaste dagarna så bestämde jag mig för att gå från slussen till sturegallerian där jag möte upp mamma och så åkte vi till Solna för att fixa naglarna :-)

Bestämde mig för några dagar sen att jag inte skulle ta en annan färg på naglarna än vad jag brukar.

Före


Efter


Hade lite svårt o ta andra färger för jag vet att det skulle störa mig om det skär sig med kläderna (STÖRD!!! jag vet) men ska försöka nästa gång.....kanske. Guld matchar ju mina smycken :-)

Sen var det bara att åka hem o hämta Zeb. Imorgon ska jag köpa en snygg baddräkt...tror jag,måste prova den först.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh