Totalt antal besökare:

Det bästa som hänt.....

När jag låg och nattade min son igår kväll så tänkte jag på hur lycklig lottad jag är som har fått det mest underbaraste och betydelsefullaste i livet.....Mina barn

Kan inte tänka mig ett liv utan dem och vill göra allt som står i min makt för att de ska få ett bra o lyckligt liv. Jag älskar dem så mycket att det gör ont. Helst vill jag leva i en skyddad bubbla som aldrig spricker,där inget kan hända dem. Bara tanken OM det skulle hända något gör mig tårögd.

Jag vill njuta varenda stund av dem och kan jag ska jag försöka vara hemma 2år med Zelli och ha Zeb mer hemma.

Lite bilder på mina underbara barn:

Min lilla familj,här låg Zeline i magen :-)


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vilka fina bilder :)

2010-05-02 @ 15:13:24
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh