Totalt antal besökare:

Våffeldag!!!!

God morgon, idag känner jag mig utsövd :-) Somnade vid 20 igår. Behövdes efter min sömnlösa dag.
Igår när vi var på väg hem från dagis så halkade jag och ramlade på rumpan Aaaj! vad ont det gjorde och nu har jag ont i svanskotan. Jag får se om det känns bättre lite senare,hade tänkt ta en promenad måste få ner de 5kg jag har kvar från graviditieten och magen måste ner. Har ju inte kunnat gå från början på grund av vädret.

Till annat,idag är det våffeldagen!!! Härligt,är det nån som ska äta våfflor idag?
Vi brukar äta pannkakor/våfflor på torsdagar så det blir ju inget specielt så men man kan ju fixa lite extra på bordet med färska bär och grädde/glass.


Nu ska jag göra Smothie och lägga fram Zebs kläder innan han vaknar. Känner mig väldigt pigg nu så jag har hängt upp tvätten och lagt i en ny maskin :-) , Kanske borde packa upp flyttkartonger.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh