Totalt antal besökare:

Kronprinsessas bröllop

(lånad bild)
Såg bröllopet på tv idag,visst var det fint men jag förväntade mig mer. Ingen oaw känsla på klänningen för min del. Det enda jag kände åhhh det vill jag ha när jag gifter mig var "vagnen" de åkte på efter vigseln. Den var så fin.

Klänningen var enkel och hon var jätte fin,de såg verkligen kära ut.
Hoppas de får ett lyckligt liv tillsammans.


(lånad bild)
Förresten någon mer som tycker att de är väldigt lika på utseende ? De passar bra ihop.


Kram

Kommentarer
Postat av: jessica

http://www.twilfit.se/sortiment/sortiment.php?cat=7 olika gördlar är ju en sak som jag tror funkar bäst mot det. jag har provat lite olika men jag har ingen överskottshud utan lite putmage och den är tydligen för stor för att jag ska få stöd, verkar inte finnas smalare

2010-06-21 @ 11:24:05
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: christina

Hej tjejen roligt att se att du håller bloggen vid liv :) För ett tag sen bestämde jag själv att avsluta min. Kommer inom kort att börja en ny senare, men som sakt så kommer det att dröja har lite att göra först som kommer imellan. Och ja jag vill gå en kurs hos Karins naglar men som sakt jag börjar min kurs nu som vvs-montör till hösten så jag får se hur jag kan lägga karins kurs samtidigt eller om det blir till nästa år:)

Kram så länge

2010-06-26 @ 01:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh