Totalt antal besökare:

På väg till "stranden"

Det är så fint väder och varmt,riktigt utlands väder :-). Några minuters promenad från oss finns en sjö med liten sandstrand. Perfekt att gå med barnen. Dit är vi på väg till snart.

Igår var Zeb o P på bio och såg Shrek och jag o Zeline promenerade från slussen till högtorget för att möta upp dem,sen gick vi till Gamla Stan för att äta glass med nygjorda våfflor mmmm gott.

Förra veckan åkte vi till farmors land 2 dagar,så skönt att komma bort och njuta av lugnet och slippa klockan. I veckan har vi varit i älvsjöbadet med min mamma o lillbror,Zeb har verkligen haft roligt.

Lite bilder:......???? Nähe mina bilder gick inte föra över från mobilen till datorn!!!!!! Jag ogillar verkligen den här mobilen,mitt sämsta mobilköp.
Får lägga in bilder sen när jag har tid att kolla upp problemet.

Ha en solig och trevlig dag :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh