Totalt antal besökare:

bloggandet sista prio

Hej mina vänner,som ni märker har jag inte bloggat på länge. Tiden räcker inte till eller rättare sagt så ligger faktiskt bloggandet som sista prio. Nu är det så fint väder så man passar ju på att gå ut o sola,bada med barnen sen tar lilla Zeline sååå mycket tid o plats att jag är helt utmattad när jag väl får lugn o ro.

Hon vill bara att jag ska gå runt o bära henne,om inte vi är ute o går för då sitter hon gärna o tittar runt eller sover. Hemma är det bara mammas armar som gäller så jag är helt förstörd i ryggen (sååå ont) ska iväg till kiropraktor i veckan.

Jag har jobbat hela helgen och känner att det ska bli så skönt med familje semester snart,alla fyra.

Nu ska jag titta på tv med älsklingen(om han inte somnat med Zeb)


Kram på er,lovar visa bilder snart !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh