Totalt antal besökare:

Sjuk :-)

Typiskt att man ska bli sjuk nu ,grrr. Mådde hur bra som helst igår men senare på kvällen började jag få ont i halsen,öronen och kände mig febrig. Jag som ska jobba i helgen. Hoppas hoppas att det avtar under dagen,annars måste jag ringa och sjukanmäla mig så de hinner få in någon annan.

Så nu ligger jag i sängen och dricker med älsklingen brevid(måste väcka honom),Zeline och datorn. Zeb tittar på tv,tror att han ska få stanna hemma idag för känner jag mig rätt så kommer jag inte orka hämta när jag mår så här.

Kan berätta lite om i tisdags, skulle ju träffa syrra kl.11 i stan så jag ringde henne halv men hon svarade inte...hon svarade på tredje försöket. Hon låg och sov och fick för sig att vi skulle ses 12. Men eftersom jag måste hämta Zeb tre så blir tolv lite kort o stressigt för mig. Så vi träffades aldrig! och jag som såm fram emot det(lite besviken faktiskt). Hon kunde ju kommit hit istället.

Senare ringde en vän och vi bestämde att äta middag tillsammans,Zeb och hennes dotter gick på samma förskola förut och nu har de flyttat längst röda linjen mot fruängen. De saknar varandra jätte mycket och leker bra ihop. Så vi åkte dit vi 18 då P kom från jobbet och hade jätte trevligt med mat och lite vin(Zeline fick så klart ersättning då).  vi var kvar till 21 sen åkte vi hem.

Nu ska jag byta blöja på Zeline.

Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh