Totalt antal besökare:

Sitter o myser med familjen

Har jobbat hela helgen och känner att vi inte haft tid att umgås som familj,nu sitter vi och tittar på Ronja Rövardotter. Mina promenader har blivit lidande....saknar att gå,hade sån trräningsverk sen jag sprang så kanske borde jag springa oftare så bränner jag mera fett!!

Har varit och fixat naglarna idag hos Selda (Karins Nagelhörna), Hon är så duktig :-) får ofta komplimanger för mina naglar. Kul! Och hälsat på mina arbetskollegor på H&M, visat upp Zeline som de inte hade sett än.Hann inte så mycket mer,tiden går fort,sen var det dax för att hämta Zeb på dagis.


Ikväll blir det o titta på Svenska Hollywood fruar,sista avsnitt idag :-( Min favorit är Maria Montazami. Hon är ju sååå skön hahaha

Svenska Hollywoodfruar

Nu ska Zeline ammas.

Kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh