Totalt antal besökare:

segar dag

Vad skönt det är att bara ta det lugnt. Härligt att bara sitta i soffan med hela familjen och göra ingenting.

Zeb har tittat på tv,Zeline(zessan) har varit lugn,P har  hållt på med sin dator,åkt och tränat o jag lekt med min dator :-)

Igår jobbade jag i stan,vilken härlig butik det var och rolig personal. Dit vill jag igen. Träffade en gammal skolkompis från högstadiet som också jobbar där.

Om 3 dagar fyller jag år,då jag inte har något bättre för mig ska jag tipsa er vad jag vill ha.....hahaha *smile*

Ballerinaskor från GUCCI

Jacka i skinnimitation från H&M
kläning från VILA


Jack-väsk hängare från cocoo.se

Det var väl inte så mycket begärt?? :-D

Nu ska älsklingen och jag mysa framför tv:n


Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh