Totalt antal besökare:

Natti natt

Idag har jag hållit på med det oändliga fix hemma, sen gick jag till forum för att titta lite. Kom hem en stund och gick ut igen,ner till maxi för att handla mat. P skulle göra kalvfärs med fetaost men duktiga jag kom hem nötfärs och utan fler av ingredienserna som skulle vara med :-I , Vet inte vad jag tänkte på egentligen. Köket är inte min starka sida hahaha

Efter blöjbyten och barnnattning  la vi oss ner för att kolla på film:

All about Steve
Inte värd och se,lite skrattade vi men otroligt meningslös film.Vänta tills den visas på tv istället. Visst har Sandra Bulloks karriär varit nere länge men tror inte den här filmen hjälper henne upp.

Nu har jag inget mer att skriva....Jo förresten Fyller 31 år idag GRATTIS!!!!! till mig hahaha
Mamma och syrran kommer förbi och på lördag blir det resten av släkten. Bestämde mig för att inte göra en fest och bjuda vänner,kanske nästa år.

Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh