Totalt antal besökare:

Lite om min födelsedag!

Jag kan ju börja med morgonen, meningen var att jag skulle få frukost på sängen MEN....väcks av  en liten pojke som kissat på sig :-O, då var dert bara att gå upp och ta bort lakanet för tvätt (såna tillfällen är det skönt med tvättmaskin hemma).

P hade frågat vad jag ville ha till frukost men då jag vill gå ner så ville jag bara ha en smothie. Så det fick jag med ett ljus vid sidan och lite presenter. Jag har ju fått några av mina presenter i förskott,massage dynan och ett namnhalsband med barnens och P namn, som jag ville ha.
och så en topp från ZARA som mamma gav till mig lite tidigare 

Och det här fick jag igår:


Tröjan fick jag av syrran och parfymen av syrran och Rolle.

Nu vill Zeb leka får skriva mer sen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh