Totalt antal besökare:

Mot stan 14/10

Hola ;-)
Ska snart åka till stan och möta upp mamma,sen åker vi hem till henne och lagar peruansk mat mmm gottigott.

Imorse när jag vaknade snöade det,shit tänkte jag som inte har nån vinterjacka och inte tänker jag köpa någon stor size bara för att jag är gravid nänä. Hellre står jag ut 2 1/2 månad. Har blivit så jä----la stor bara. Titta på den här bilden som är taget idag :-0


Är i v28 ,känns såå tungt men det är väl bara att stå ut.
Hur som...jag har varit duktig hela morgonen,började med frukost till älsklingen sen städa,tvätta diska och nu äntligen kan man sätta sig ett tag innan vi(Zeb å jag) drar.
Blir borta hela dagen,alltid roligt att träffa min lille bror som snart fyller 11år......herreeeee gud vad åren går snart är han tonåring och vill väl inte veta av syrra. Den här månaden händer grejer.

På lördag ska älsklingen på svensexa,nästa lördag ska vi på bröllop som jag ser fram emot. Tror det blir ett vackert bröllop sen är det middag på Grand Hotell och fest hela natten...not for me tyvärr. Kommer väl inte orka hur länge som helst dessutom ska Zeb med.
Dagen innan ska jag till frissan(björn axen) och sen fixa mina naglar hos Karins nagelhöra i solna, de är såå duktiga är alltid lika nöjd när jag kommer därifrån.
Helgen efter fyller lille bror år.
I november bröllop igen och massa födelsedagar uff...

Nu måste jag dra.

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh