Totalt antal besökare:

Helgen gick fort 18/10

Idag har jag bara segat hela dagen förutom en stund då jag städa lite här och där och vips såg det ut som ett hem igen. Blir väldigt fort stökigt när man bor trång med småbarn.
Det känns lite frustrerande när man känner att man vill så mycket men orkar så lite..... nu tänkte jag på träning,det är nog det enda jag känner att jag vill göra Nu!!!! just det en sak till dansa,är så himla sugen på att gå ut och dansa.
En vän till mig ska  ha stripp aerobics kurser i malmö,det lät väldigt roligt och jag ska kolla upp om det finns i Stockholm när det börjar kännas aktuellt för mig att börja. Roligt att kunna träna samtidigt som man lär sig strippa,kan ju bli populärt hemma med lite privat show för killen hehe.

För övrigt händer det inte mycket just nu,ny vecka i morgon och dax för mig att sätta igång med mina inköp inför nya tillskottet. Barnvagn,bil barnstol,bärsele,kläder mm ska handlas. Alltid lika roligt att gå på shopping tur.

Klockan är 23.30 och jag känner inte alls för att gå lägga mig....hmm vad ska man hitta på??? Var sugen på gå till Big Ben idag och se på lite stand up men mina planer rann ut i sanden. Det är så skönt att kunna sitta och bara få skratta och skratta, man brukar ju säga att ett gott skratt förlänger livet :-)

Ser fram emot lördag,en vän gifter sig och jag tror det kommer bli ett mycket vackert bröllop.
Ska fixa hennes naglar på torsdag.
På fredag är det min dag då jag blir ompysslad,jag tror att jag ska behålla längden på håret och bara fixa till luggen på något sätt. Gillar att ha långt hår och har väldigt svårt att för att klippa det. Är så dålig på att gå till frissan men nu ska det bli ändring på det. Funderar på prova något helt nytt och färga det ljusare.... mycket ljusare men det får jag ta och prata med frissan om.

Nu ska jag lära känna min mac lite mer,har upptäckt massa nytt de senaste dagarna och det finns mer.

Natti natt ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh