Totalt antal besökare:

Vad händer idag??

Måndag morgon,P och Z har åkt så nu ska jag bara ta det lugnt med en kopp te och lite scones.
Sen blir det städning igen,vill hålla efter här hemma så att det inte rasar med tanke på att vi har litet så ser det stökigare ut än vad det är. Sen är det så att P fyller år snart så lite besök hemma blir det,då vill jag inte att de ska komma till en stökig lägenhet. Ska bli skönt att flytta till större....när den dagen nu kommer :-) vi letar för fullt!

Natten var skit jobbig,kunde inte sova för jag hade väldigt starka molnvärk. Jag bara suckade hela tiden (stackars P,fick väl inte heller sova). Så sömn behöver jag idag.

Upptäckte från P dator att min text här inne inte ändras till det jag ville,men i min dator ser den ändrad ut,jätte konstigt. Alltså ska det inte vara vanligt text mer som handskrivet, är det någon som ser det så?

Ni som är hemma oavsett anledning,vad ska ni göra idag?

Nu blir det frukost och lite tv.

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Gissella

Nej det e vanlig text....så att du vet

2009-11-24 @ 18:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh