Totalt antal besökare:

Oväntade nyheter!

Idag fick jag hem min lönespec, förväntasfull att se hur mycket jag ska få öppnar jag den. Till min absoluta förvåning står det: att erhålla 0:00  :-O  Förstod ingenting och ringde jobbet som hänvisade mig till lönekontoret......som i sin tur förklarar att de har dragit alla pengar då jag för några år sen hade tagit A-konto(lån) och de måste betalas in om man är borta mer en 4 veckor :-(

Ingen hade nånsin informerat mig om det,trodde man hade lånet så länge man var kvar i företaget. Åtminstånde kunde jobbet förvarnat om detta :-#

Som tur var hade jag någon semester vecka kvar som jag kommer få i pengar nu men det räcker inte långt,typiskt jag som skulle börja handla barn sakerna nu grrrrr.

Kommentarer
Postat av: Läs Mig Nu

Illa, riktigt illa att inte berätta detta innan så man kan försöka lösa det på annat sätt med pengar.

2009-11-24 @ 20:24:14
URL: http://lasmignu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh