Totalt antal besökare:

Orka......

Nu är klockan 15.30 och jag har inte gjort nån nytta hemma. Kroppen orkar inte,jag försöker hålla efter men det räcker med 1 dag så vips ser det ut så här:

KÖKET

HALLEN (ska till pappersinsamling)

BADRUMMET (tvättas)

VARDAGSRUMMET (Z leker med dinosaurier o jag bloggar)


Så måste jag dammsuga,vill ju gärna ha fint när P kommer hem ikväll. Han fyller år i morgon och vill inte att han ska tänka på att städa.

Så här har det sett ut i två dagar nu, okej ingen ide och sitta här och beklaga sig.

UPP OCH HOPPA NU KAREN!!!!!

återkommer :-)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

De e så drygt att städa men vafan man måste göra sånna saker också ju!

2009-11-26 @ 17:09:14
URL: http://majami.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh