Totalt antal besökare:

Nu har vi vaccinerat oss 6/11-09

Bild från dagen jag var med syrran

Vi bestämde oss tidigare i veckan att vaccineras, har känt mig så kluven när det gäller den biten och nu efteråt så vet jag ärlig talat inte om det var rätt beslut. Jag sov väldigt dåligt innatt,tankarna flödade runt om vaccinet,bebisen imagen,Zeb och så hade jag jätte ont i armen. Kan knappt lyfta upp den.
Idag känner jag mig febrig och hängig,Zeb verkar må bra men åhh vad han grät när han fick sprutan och då började mina tårar rinna :-(

Efter vaccinationerna åkte vi hem till mamma med Zeb då jag och Peter tänkte gå på bio. Först åkte vi till "våran" Indiska restaurang Two indians,vi älskar maten där och igår var den godare än nånsin. Vi hade jätte trevligt, det är så viktigt med tid för varandra när man har små barn, även om det handlar om att bara gå på bio och vara tillbaks inom 2 tim,så har man fått tid tillsammans där man kan sitta och titta på varandra utan att behöva ta bort blicken efter en sekund och hålla varandra i handen.
Men igår sov Zeb över hos mormor så vi åt utan att stressa och åkte runt i bilen och utforskade vissa områden i nacka som vi inte kände till.

Vi gick på niobio och såg "trubbel i paradiset", rolig film verkligen. Alltid lika skönt att få skratta :-D
Det utspelar sig i en paradisö, vilken utsikt. Handlar om par som vill hitta tillbaks till varandra och deras vänner som följer med och måste vara med på vissa saker de inte räknat med.

Dit skulle jag gärna vilja åka. Gogglade faktiskt lite om var det spelades in och det var i Bora-Bora. Jag måste åka dit nån gång. Hittade en sida med massa bilder därifrån och fastnade för den här!

Bora-Bora......vilken dröm

Var i Seyshellerna för några år sen med Peter och utsikten var detsamma. Det var en riktig härlig,romantiskt semester.Det är såna resmål som jag gillar.

Känns som febern stiger,ska vila inna jag åker till mamma och Zeb(saknar min lilla corazon).

BETYG: -K - KKKKK

Trubbel i paradiset KKK

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh