Totalt antal besökare:

Mina filmer

I måndags hyrde vi två filmer : Brüno och Crank 2

Vi började med Brüno filmen men stängde av efter 10 min, vilken skit film....vet inte vad jag ska säga förutom SE DE INTE! En film som verkligen inte är värd en spänn.


Så vi satte på den andra filmen istället som var sådär lite för overkligt men ändå underhållande.
Dagen efter så gav vi Brüno filmen en ny chans men med mycket framspolning kom vi till slutet och konstaterade att det var en riktig flopp,tror inte ens de som brukar gilla hans humor eller homosexuella skulle ge den positiv betyg.



Vi är film människor och eftersom det inte blir mycket bio besök nu ör tiden så hyr vi ganska ofta.
Så håll utkik under kategori Filmer om de senaste filmer jag sett och vilket betyg de får av mig.



Betyg: -K - KKKKK

-K ( inte ens rekommendera till min värsta fiende)

Brüno -K

Crank KKK


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh