Totalt antal besökare:

Mina filmer

Igår kväll så hyrde P en film till oss, Borta bäst,hemma värst med Vince Vaughn och Reese Witherspoon.


Handlar om ett par som istället för att fira jul med familj och släkt reser iväg på olika semester,men den här gången vart det inte som planerat och de var tvungen att åka till familjen. Det är där alla garderobslik kommer fram som de inte hade berättat för varandra under deras treåriga förhållande. Inte hade de träffat varandras familjer tidigare heller....


Den var rolig alla fall skrattade jag mer än vanligt med komedi filmer, En rolig film att se en vardagskväll när man är trött och bara vill få annat att tänka på än jobb.

BETYG: -K - KKKKK

Borta bäst,hemma värst:  KKK+

Kommentarer
Postat av: Lingonplutt

Den har jag inte sett, tack för tipset. Älskar komedier :)

2009-11-26 @ 12:47:24
URL: http://lingonplutt.blogg.se/
Postat av: Joanna

ah då kanske man ska se den då! behöver titta på en rolig film när det e sånt här väder... :(



Såg att du kommenterat på min blogg, kul!! (å tack)

2009-11-26 @ 13:00:33
URL: http://mammatillmille.blogg.se/
Postat av: Lingonplutt

Jo det är det som är läskigt.. Tänk om man är ensam hemma när det händer, eller när jag kör bil eller ensam hemma med sonen.. :/ Har haft lågtblodtryck innan och dåligt med järn så det kan ju vara det men ska kolla upp det iallafall och se om det är något jag kan göra för att förebygga att det inte händer igen. Tack för omtanken.

2009-11-26 @ 13:06:04
URL: http://lingonplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh