Totalt antal besökare:

Idag ska vi på bröllop

Idag ska vi på bröllop,Peters kompis gifter sig och han är toastmaster, Men det är både bröllop och 30-års fest så det ska bli spännande att se hur det blir.

Peter har gjort ett bra och roligt tal, vi satt och goggla lite och hittade lite olika tips på välkommstal och tal. Det är mycket man ska tänka på när man får äran att vara toastmaster.
Inte bara för att han är min kille men han gjorde rätt i att välja Peter för jag vet att han kommer ge 100% av sig själv för att det ska bli ett lyckat bröllop.

Har bara varit på ett bröllop innan så är ju kul och se hur olika det kan vara.

För mig blir det samma outfit alltså guldklänning och matchande skor, får vi se hur länge jag orkar.
I morgon lär jag ju inte kunna komma upp ur sängen :-O

Ska försöka ta ett kort innan vi går.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh vad kul.



Hoppas du hinner lägga in en bild på er innan ni åker.

2009-11-14 @ 13:30:21
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh