Totalt antal besökare:

Hormonsvängningar :-(

Morgonen började stressigt,hela familjen vaknade sent och det blir inte bättre att min kropp reagerar med ont i magen och sammandragningar. Peter frågade mig nåt och jag svarade spydigt varav det inte gjorde saken bättre :-( Han frågade saker och jag tog jätte illa upp fast jag vet att han inte menade det på det sättet. Förlåt älskling,det är graviditets hormonerna som spökar.
Idag ska jag försöka åka förbi jobbet med lite papper,kanske träffa upp syrran och fika men först ska jag ta och städa lite hemma.

Tittade igenom lite mail som jag inte öppnat bl Guccis mail ojojoj vilka skor,måste ha dem sen när jag inte är gravid längre titta:

Den sista vill jag ha bara för att matcha min väska :-)

ok nu ska jag surfa runt lite och städa.

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh