Totalt antal besökare:

Här igen

Har suttit framför datorn nu sen 21.30 efter att ha nattat Z. Vart lite senare med middagen och jag hade lovat han leka med lego så det vart lek till 20.45.

Jag sov ganska länge efter att jag kommit hem från akupunturen,mådde illa och kände mig yr,Z väckte mig med att tända lampan och lägga ett dju i mitt ansikte. Medans jag låg i sängen ropade jag på P och sa att jag var sugen på nåt, de vart Z också :-),vi började prata om att göra chokladbollar men hade ingen smör hemma. P gjorde ordning sig för att åka och lämna tillbaka filmer vi hyr(nåt jag ska ta upp sen) och handla till middagen. Z var i full gång med att ta fram ingredienserna till chokladbollarna såå gullig,han tog fram en stor skål, o'boy, havregryn och mjöl hahaha. Hade inte P gått in i köket så hade Z hunnit hälla i mjölen haahaha



Vi åt ugnspankaka till middag,ingen av oss orkade göra nåt annat. Sen gjorde P och Z chokladbollarna som inte vart uppätna mmmm kanske ska man smyga till kylskåpet och ta en ;-p


kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh