Totalt antal besökare:

Håller på att bli sjuk

Ush vakna lite febrig och ont i halsen,ska ta alvedon och dricka te med pepparkakor tills resten av fam vill äta frukost. Z väckte mig för att påminna om att vi glömde äta glass efter vi ätit igår kväll :-D så nu ville han ha en.
P kom hem senare än vad han tänkt och jag hade ingen ork till att laga mat så vi åkte iväg för äta, hade inte ens lust att äta så det vrt en grekisk sallad för mig och plankstek för P. Z ville ju självklart ha pizza. Ett par vänner till P kom förbi så ci stannade till 21 sen åkte vi hem,hade velat åka hem tidigare men ville ju inte förstöra stämningen och hans födelsedag.

Kan säga att vi fortfarande inte ätit av tårtan jag köpte,hoppas han vill ha nu på morgonen :-)

I kväll ska vi ju ut och äta, och festa hoppas bara min kropp orkar. Har så himla ont i bäcknet,alltså riktigt ont att jag gråter av smärta. När P kom hem igår så sa han att det syntes på mig att jag inte mådde bra fast jag försökte dölja det. Det blir nog inga fler barn för oss,den här grav har varit allt annat än rolig.

Kramiz


Kommentarer
Postat av: Joanna

Krya på dej!!! Har också ont i halsen å så nu, inte kul!!

2009-11-28 @ 23:37:30
URL: http://mammatillmille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh