Totalt antal besökare:

Grattis älskling!

Idag fyller P år, jag satte klockan på ringning 07.00 så att vi kunde sjunga för honom i sängen och ge han en present. Tyvärr kunde han inte äta frukost för han skulle lämna prover hos läkarn på morgonen,då tänkte jag att efter han varit där skulle vi två hinna med frukost inna jag drog till sjukgymnasten. Nä inget vart som jag tänkt,han somnade om och jag lämnade Z på dagis och åkte direkt till sjukgymnasten :-(  Vi får ta det när han kommer hem från jobbet istället.

Idag blir det lugnt med hemma mys,tårta och present men i morgon ska vi ut (kan inte säga mer).

Hos sjukgymnasten gick det bra men som vanligt har jag otroligt ont att jag nu gråtit av smärtan två dagar i rad. Så ska jag gå i klackskor imorrn :-( hur ska det gå.

Nu ska jag leka lite med min corazon och djuren.

Kramiz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh