Totalt antal besökare:

Fredag den 13:e :-o

Kom och tänka på att det är Fredag den 13 !!!

Har ni haft otur nåt år? eller någon ni känner? Skulle vara kul och höra lite historier.

Här kommer min:

Det var på tonårstiden när mens var ett känsligt ämne,jag var i Peru på en fest med släkten. Man dansade runt och kastade mjöl,serpentiner på folk och....vatten. Knäppa jag hade vita jeans på mig och hade inte börjat med tampong än. Min "tokiga" morbror sprang runt och Hinkade vatten på folk och jag försökte hålla mig undan men under en sekund som jag inte tittade så SPLASH!!! var jad dyngblöt :-( och jag hade sagt till honnom att jag hade mens så snälla snälla blöt inte ner mig.
Men det hjälpte ju inte,hade inga extra kläder och långt hemifrån,satte mig i bilen och vägrade komma ut.
jaaa mer kommer jag inte ihåg men tror att vi åkte hem.

På samma fest bröt min moster benet och har än idag svårt att gå.

Berätta nu om eran!

Kommentarer
Postat av: jessica

Gick upp 18 kg denna grav och har 3.6 kg kvar nu efter 8 veckor. förra grav gick jag upp 19 och gick ner allt på 4 veckor. jo jag har mage kvar om man jämför mot innan graviditeterna men visst jag har mindre än många. Jag jämför mig med mig själv bara;)

2009-11-13 @ 12:25:28
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: micaela

Oh my!Vilken historia, jag har nog inte vart med om något speciellt fredag den 13, bara därför kommer det hända nått idag säkert haha

2009-11-13 @ 12:55:41
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh