Totalt antal besökare:

Febrig,orklös :-( 4/11-09


Hemma hos syrran igår efter hon lockat mitt hår

Idag vaknade jag febrig och orklös,tråkigt då jag hade bestämt träff med en vän. Har inte gjort nån nytta hemma och känner mig slö hoppas det blir bättre till imorgon.

Igår var jag hos BM på Mama mia, bebisen växer som det ska :-D  Är nu i vecka 32,det börjar närma sig. Vi pratade lite om vaccinet mot svinninfluensan, hade bestämt mig för att inte ta den men nu är jag osäker....så den här veckan ska jag bestämma mig hur jag ska göra.

Efter BM åkte jag hem till syrran som bjöd på en god lunch och lite skitsnack,lockade mitt hår och lurade i mig" läppglans" som jag trodde var vanlig men det var den som får läpparna att se större ut.Jag måste säga att jag varit skepptiskt mot den förr men nu såg jag tydligt resultat. Vi tog massa bilder och jag såg för jävlig ut med jätte läppar...gud vad vi skrattade.



Sen kom Peter förbi med Zeb och vi åkte till Chokladfabriken för att fika. Tog så klart en varm vit choklad och lite tryffel bitaren åkte vi till restaurang herrgårn i nacka,åt pizza.
Zeb ville ha med moster Gissella hem för att leka med alla djuren så självklart sa hon ja :-)

På kvällen efter Zeb somnat såg vi de två sista "Johan Falk" filmerna,de är sååå bra rekommenderar verkligen!!

Det är 6 dvd filmer här är en av dem

Betyg: -K - KKKKK

Johan Falk  KKKKK


Nu är jag jätte sugen på indisk mat men det blir inte det idag istället ska min älskling laga en fantastiskt pasta med fläskfile och skogssvamp, han är jätte duktig på att laga mat. Han är min egna nakna kock :-)


Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh