Totalt antal besökare:

26/11 Trött.....

Idag är jag sååå himla trött,ingen bra natt då vi sov tre i sängen och jag hade ont överallt, Sitter här och tänker på allt som måste göra men jag orkar inte. Så stannade Z hemma med mig.



Måste ta mig ut och handla något till P som fyller år imorrn så vi kan sjunga för honom på morgonen.

Annat jag tänker på är att jag inte förberett något inför förlossningen eller inte handlat nåt alls(förutom bil barnstolen) Här är några av sakerna jag vill ha:                                                                                       Den här vagnen är från babyproffsen
Liggdelen med.
Och den här så Z har något att åka på :-)

Sen har vi ju allt annat som måste köpas som Babybjörns bärsele,åkpåse och ja mycket mer....
Det får bli nästa veckas projekt.

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh