Totalt antal besökare:

24/11 Mina tips!

Här kommer mitt första tips, har använt i.d i ett år nu och kan inte vara utan. Jag gillar att se naturlig ut och sminkar mig inte mycket om ens. När jag använder i.d känner jag mig naturlig fresh och inte över sminkad. Som fest smink så använder du bara lite extra av det du vill. Och slutligen som de själva säger funkar att sova med det ;-)
  • i.d. makeup från Bare Escentuals är en makeup som jobbar i synergi med din hud - som framhäver dess naturliga lyster och utstrålning.
  • i.d. makeup har en transparent ljusreflekterande formula som döljer linjer och ojämnheter. Trots sin ultralätta konsistens täcker
  • i.d. makeup på ett nästan magiskt sätt. i.d. makeup passar alla hudtyper; normal hud, torr hud, fet hud, känslig hud, ung hud och åIdrande hud. Du behöver dessutom inte bättra på makeupen, den sitter hela dagen - även i varmare klimat.
  • i.d. makeup är en komplett serie med ett spännande produkt- sortiment som ger unika möjligheter att skapa allt från en enkel vardagsmakeup till en avancerad festmakeup. 100% naturlig
  • i.d. makeup inga konserveringsämnen inget talk, olja eller vax ingen parfym inga kemiska tillsatser anti-inflammatorisk ej djurtestad
  • i.d. makeup framhäver Din identitet!
  • i.d. makeup – mineralmakeup så ren att du kan sova med den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh