Totalt antal besökare:

21/11 Gårdagens orsak....

Igår vart det inget bloggande alls, Var på väg två gånger men här har ni orsaken.....

Första gången så satte jag mig ner och skulle börja men gick en snabbis på toa,när jag kom tillbax hade Z snabbt stängt ner min sida och gått in på sina spel sååå gulligt. Då började jag städa istället.

Andra gången så hade jag precis satt mig och skulle skriva några rader när han kommer fram och säger:
- Mamma, jag är sugen på platta pannkakor :-) ska vi göra platta pannkakor du och jag?
Man kan ju inte säga nej till det,så jag gick upp och vi hjälptes åt.

Efter pannkakorna så fortsatte jag min städning och han började leka med sina bilar.
Jag rensade hans garderob igen och hittade kläder längst in som jag hade glömt bort. Han har så mycket kläder,det blir väl lätt så när man har en mamma som jobbar i klädbutik ;-)

Alla fall så tog jag fram den här och han ville sätta på sig den direkt. Sen stod han och speglade sig länge hahaha
Ja tiden går fort när man städar,sen gjorde vi oss ordning och väntade på P så vi kunde åka iväg o äta middag(ingen orkade laga mat).

Vet inte vad tiden tog vägen men vi var hemma lite över 20:00,hade lovat Z leka lite med djuren så jag nattade han vid 21.30 och självklart somnade jag med. Men vid 23 tiden vaknade  jag och satte mig i soffan bredvid min älskling som är helt inne i nya spelet han köpte(sitter fortfarande med det). Vet vem Z har fått sitt spelande ifrån :-)

Lördag eftermiddag ska vi till min kusin som fyller 15 år, ojojoj vad tiden går. Mins när han var liten som det vore igår. Har ingen aning vad vi ska ge han så imorgon ska jag till Forum och titta lite.
Jag har en ide om en  grej som jag tänkte ge han på skoj utöver presenten  men den skriver jag om i morgon.

Nu orkar jag inte skriva mer.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh