Totalt antal besökare:

3/12 Målen idag!

Nu har P och Z gått hemifrån,har satt lite mål idag:

1. Diska

2. fixa lite julpynt

3. Fräsha upp gamla vagnen och lägga upp den på blocket (lite sent...jag vet)

4. Ta ett varmt och skönt bad med anskitsmask

5. Ica Maxi (om jag orkar)


Hoppas jag orkar med allt men är glad om jag gör nåt av det idag :-)

Har avbokat tiden hos sjukgymnasten idag med, känner mig fortfarande febrig och orklös.

Jag ska ta det lugnt den här veckan,vet att mamma o syrran har någon överraskning på G nu på lördag.



Hittade ett fint kort på min Mormor,Morfar(är inte med oss längre :-( ) Zeb(första barnbarnsbarnet) och Jag (första barnbarnet)

Peru 2007 (2008 dog min morfar 94 år gammal )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh