Totalt antal besökare:

29/12

Nu är det 3 dagar kvar till BF.....är trött och har så ont överallt efter igår. Det är jobbigt att känna sig så här dagen efter man varit ute och gått en stund. Igår kväll kände jag tryck där nere,som något vill komma ut. Trodde nästan vattnet skulle gå eller nåt,det kom och gick flera gånger men inget mer hände. ska fråga Bm om det.

Hade svårt att sova,vaknade kl.10(lyx) hoppade in i dushen direkt för att känna mig piggare och freshare.
Skönt att ha det gjort om man nu skulle behöva åka in till BB.

Hoppas på att föda på Södra bb,med Z vart det tyvärr inte så eftersom jag vart igångsatt 13 dagar efter Bf.
Så han föddes i Sös vanliga förlossnings avd. så tråkig kall rum med alla instrument framme. Toaletten en bit bort och för mig inte så inbjudande. Södra bb däremot har dubbelsäng,eget badrum med badkar,nästan som på hotell.

I morgon har jag tid på Mama mia men ringde henne i morse och lämnade meddelande om att jag gärna kommer förbi idag om hon fick återbud. Hoppas för P är hemma idag och Z är hos mormor. I morgon skulle jag få åka själv med Z för P har möte och jag vet faktiskt inte om jag klarar det.

Senare i kväll ska vi på lägenhetsvisning,en trea inte så långt härifrån, vi var och tittade på den utvändigt och gillade det,hoppas den är fin och att vi får den(ligger 9:a av 98 intressenter).

BM från Mama mia ringde nu :-) hon hade en återbud kl.14 så vi ska dit.

Nu blir det lite te och en smörgås,sen ska jag göra ordning mig.

Hörs senare(om jag inte ligger på bb ;-) )

Kommentarer
Postat av: petra

hoppas beben kommer snart:)

2009-12-29 @ 13:08:22
URL: http://jagoalice.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fin header :)

2009-12-29 @ 17:30:16
URL: http://karlekmellantva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh