Totalt antal besökare:

28/12

Idag har vi fixat det sista som behövdes till den efterlängtade bebis :-), efter att ha lämnat Zeb och min lillebror hemma hos mamma så åkte jag och min kärlek till babyproffsen för att hämta vagnen,det vart en Urban Jungle. Den är så fin och lätt,längtar efter att få köra bebisen i den.
Sen åkte vi till Nacka forum för att gå på apoteket,handla lite kläder till P och lite annat på H&M.
Kändes skönt att kunna gå i lugn och ro utan att busige Z var med.
Eftersom det inte är så många dagar kvar tyckte mamma att vi skulle fixa allt som behövdes i lugn och ro innan bebisen kommer så Z sov över där.Kändes skönt efter att ha haft intensiva och nästan sömnlösa dagar.
Vi bestämde oss för att äta på Faros och gå på bio,vi var och såg sista delen av salanders filmer, LUFTSLOTTET SOM SPRÄNGDES. Bra avslut på de tre filmerna. Verkligen spännande.

Väl hemma bad jag P ta ett kort på mig så ni kan se hur stor magen är :-O , nu är det 3-4 dagar kvar till BF,kan hända i stort sett när som helst. Känner tryckt längst ner som kommer och går nu medans jag sitter här med datan. Så vem vet vad som händer ikväll...
Okej mina vänner,nu ska jag vila ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till med den kommande förlossingen och tiden efter :)

2009-12-29 @ 08:04:29
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Steph

Snygg barnvagn!!

Allt kommer gå jättebra och det ska bli så spännande nästa gång vi ses så kommer du ha en söt liten prins eller princessa i famnen!!! Weeii :o)



2009-12-29 @ 18:27:38
URL: http://mymoments.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh