Totalt antal besökare:

2/12 Herregud vad seg jag är

Har inte orkat göra något på flera dagar,nu sitter jag här och letar fram musik på YouTube, hittar massor som jag gillar så nu har jag dem i datorn.

Igår var en seg dag städade lite och sov!!! faktiskt i ca tre tim på dan (händer aldrig). Avbokade min tid hos BM och sjukgymnasten då jag känner mig dålig.(måste avboka sjukgymnasten i morrn med)

Sen hoppade jag in i duschen för att hämta Z på dagis. Har knappt något att sätta på mig nu när det är kallt och jag bara blir större och större .


När  min älskling kom hem hade han med sig en jätte fin bukett. Tack älskling, det behövde jag verkligen.


Nu måste jag sätta lite fart med att städa bort en tvättkorg i hallen,såå trött på se den där sen har jag inte jul pyntat men det ska jag och z göra på fre.

Kramiz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh