Totalt antal besökare:

17/12

Vad det har snöat idag titta hur det ser ut i våran balkong:


Idag skulle jag lämna Z på dagis då P är sjuk men när vi skulle gå vaknade han och sa att han skulle lämna honom med bilen eftersom det snöade så mycket. Vi bestämde att åka tillsammans så vi kunde äta frukost i Forum. När vi kom dit kl.10 så velade vi fram och tillbaka om vilket fik vi skulle ta och så ringde hans jobbtelefon å tiden bara gick så till slut var det dags för lunch istället.... Det slutade med att vi gick till våran stamställe och åt(var ju där igår med). Sen gick jag in på Gina tricot och köpte tröjan som de gör reklam för nu(tog den röda). Sen åkte vi hem,satt framför datorn en stund,jag förberedde lussebaket och medans P hämtade Z tog jag en power nap,väcktes när P och Z kom hem lekandes med snöbollar som de kastade på varann i hallen!!!

Sen vart det lussebak :-) goda vart dem!




;
Z tryckte in massa russin i de han bakade och resten åt han upp så det vart russinfria lussebullar i år :-(


Imorgon ska jag gör knäck och baka bröd.

Nu ska jag spela lite sims ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh