Totalt antal besökare:

12/12 Den här veckan

Det var ett par dagar sen jag skrev,tiden går fort... kändes inte alls så länge.

Har gjort annat och inte haft ork/inspiration att sitta framför datorn.

Jag har varit hemma nästan hela veckan då kroppen känns tungt och jag inte mått bra,Z har varit förkyld så han har också varit hemma.

På tisdagen fick vi lite ryck och åkte till IKEA för att handla en garderob till hallen, vi är såååå trötta på den här lilla lägenheten och ville utnyttja platsen bättre. Men vi är nog en bra bit på vägen.

Z och P hjälps åt att bygga upp garderoben

Ett annat problem är plats till en spjäll säng, vi bor i en tvåa på 57kvm och snart är vi fyra!!!! letar för fullt efter större.

I onsdags var jag hos BM,på vägen hem stannade vi och åt,gick till leksaksaffären,hyrde film. När vi kommer upp till våran våning så ser vi att grannarna haft inbrott :-O läskigt, tänk om vi kommit hem när de var i full gång med inbrottet? vi var bara borta 4 tim.

Polisen var snabbt på plats men verkade inte få tag på de som bodde där,har sett en man komma därifrån 1 gång på de två åren jag bott här. Fjantigt nog hade jag mardrömmar den natten om att de gjorde inbrott hos oss. Kunde inte sova.


Guldfynd i Nacka forum (köpte julkrubba där)

I fredags var det lucia firande på förskolan så Z ville gärna vara med på det och dessutom så verkade han piggare. Våran lilla corazon var pepparkaksgubbe så söt han var och jag fällde självklart några tårar när jag såg honom sjunga.


Senare på kvällen var vi bjudna hem till en vän som fyllde år, vi hade trevlig och åt gott men sen började min kropp säga ifrån så vi åkte hem vid 22. Z var pigg där och ville inte gå men i bilen somnade han direkt.

Idag lördag har jag bara varit hemma,ingen ork till något. P gick på bio med min lille bror och såg 2012 (den var tydligen bra).
I morgon ska vi titta lite på lägenheter och hitta på något med Z.

Blev FL:s Lucia och fått en utmaning om att göra om en lucia sång, har på mig till imorgon kl.09.00
är jätte dålig på sånt men ska försöka alla fall.


Nu ska se klart filmen vi hyrde igår.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fina bilder..! Söt liten pepparkaks gubbe!

2009-12-13 @ 00:01:07
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

grattis till lucia =)

Läskigt med inbrott..

2009-12-13 @ 11:21:18
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh