Totalt antal besökare:

Vitare tänder på riktigt

Förra veckan fick jag hem Pepsodent White now och har borstat tänderna med det sen dess,måste säga att det verkligen funkar....på riktigt så upplever jag mina tänder vitare.

Igår var vi nere o tittade på majbrasan men var inte kvar mer än 10 min,det var ju inget annat än brasan där,trodde det skulle vara lite mer än så. Typ lite lotteri stånd o annat. Dessutom var det så kallt så det var ju inte värt att stå ute o frysa. Maj firandet är väl inget stort men jag minns när jag var tonåring att vi tyckte det var roligt men mest väl för att man festade till det hahaha
Det här är enda bilden från igår man kan se elden vid sidan,och Zeb på trädet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh